Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Masszázshirdetők leggyakoribb tévedései

1. valótlanságok hirdetése
Kezdő masszőrök már az elején elrontják a megjelenésüket, amikor másnak akarják mutatni saját magukat és a szolgáltatásukat.
Aki még járatlan a masszázspiacon, az el sem tudja képzelni, hogy mi mindenre van igény, milyen sokfélék a vendégek és mi mindent keresnek.
Éppen ezért a saját esélyeit rontja, aki nem a valóságot mutatja be a hirdetéseiben.
Nagyon nem jó, ha egy masszőr sokkal fiatalabbnak, vékonyabbnak, szebbnek mutatja magát, mint amilyen a valóságban.
Két okból.
Egyrészt ezzel kizárja azokat, akik pont olyat keresnek, mint ő, mert ha másnak mutatja magát a hirdetésében, akkor honnan tudnák, hogy ő milyen, másrészt aki meg olyat keres, mint ami a kozmetikázott képen megjelenik, az csalódni fog a valóságtól és lehet hogy egyszer ottmarad masszázsra, de visszajáró vendég biztosan nem lesz belőle. Senki sem szereti azt a kapcsolatot, ami eleve hazugsággal indul.

Ugyanez érvényes a hirdetésben szereplő tevékenységre.
Nem érdemes thai masszázst, yumeihot, svédmasszázst hirdetnie annak, aki csak hallott ezekről, esetleg már látott is ilyet, de nem tanulta!
Nem érdemes szakszerű masszázsnak hirdetni azt a tevékenységet, amit 1-2 nap alatt tanult be valaki egy hasonló képzettségű kollegától.
Rövid távon hoz néhány palimadarat, de hosszabb távon biztos bukás!

 

2. megjelenés rossz helyen
A kínálat és a kereslet is nagyon sokféle.
Kerülni kell az olyan masszázsoldalakat, ahol egy lapon szerepel egy pucér fenék, meg egy okleveles gyógymasszőr portréja. Igényes ember nem válogat ilyen helyről, mert az igényes ember az igényes szolgáltatót keresi és joggal mondja, hogy aki nem nézi meg azt a környezetet, ahol megjelenik, annak nyilván tökmindegy hogy ki megy hozzá, csak vigye a pénzt.
Éppen ezért nagyon meg kell nézni a környezetet, hogy kik közé kerül be a hirdetés, ugyanis a hasonló a hasonló vonzza és ez nem csak a hirdetőkre igaz, hanem a vendégkörre is.

Ha valaki masszázshirdetést ad fel, az vendégeket szeretne fogadni, nem telefonhívásokat és egy masszőrnek sem segíti az üzletmenetét, ha folyamatosan olyan érdeklődőket kell elhajtania, akik mást szeretnének, mint amit ő csinál.
Egy valódi masszőr joggal akad ki az olyan kérdésektől, hogy "oszt mennyié' szopol le?" - és egy erotikus kérdésekben jártas hölgynek sincs szüksége arra, hogy az okleveleit, vagy az anatómiai ismereteit firtassák.

Ha az érdeklődők nagyobb része másra kíváncsi, mint amit a masszőr csinál, akkor egészen biztos máshol kell megjelennie, mint addig.

 

3. igénytelen megjelenés, csapnivaló fotók
Mit gondol egy leendő vendég, amikor egy masszázshirdetésben semmitmondó, szöveget talál, az eredetileg az érdeklődés felkeltését és a bizalom megteremtését célzó fotók pedig életlenek, telefonnal készültek és egy elhanyagolt külsejű, lompos nőt mutatnak?
Mire gondol a masszázsoldalak nézője, amikor egyik- másik szolgáltatónak évek óta ugyanazokat a képeit látja? Utóbbi esetben alighanem semmit, megszokja és átlépi.

A masszázshirdetés befektetés.
Azon múlik, hogy kinek mekkora forgalma és milyen vendégei vannak.
Ha valaki a megjelenésen akar spórolni, az ne csodálkozzon, különösen ebben az egyre nehezebb időszakban, hogy a fél napját a telefon mellett tölti és hiába várja a hívásokat.

 

masszazshirdetesek.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://masszazsinfo.blog.hu/api/trackback/id/tr554939195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása